4 תשובות
זה בסדר להרגיש ככה. אבל תזכור שהם ההורים שלך וזה הגיוני שהם ישלמו עלייך עכשיו. מה גם שיש טלפונים סבבה לגמרי ב800 שקל ופחות
זה מצויין שאתה מרגיש ככה, כל הכבוד על האכפתיות והדאגה והערכה
ישר כח הלוואי כולם היו ככה יש כאלה שלא אכפת להם שההורים עובדים קשה בשביל כסף וזורקים ז*ן
ישר כח הלוואי כולם היו ככה יש כאלה שלא אכפת להם שההורים עובדים קשה בשביל כסף וזורקים ז*ן
אם אתה רוצה טלפון חדש אני ממליץ לך לקחת כמה שפחות כסף מהם כי זה זכותם לקנות טלפון מכסף שהם עבדו בשבילו
זה ממש בסדר ולגיטימי שאתה מרגיש ככה
גם אני כמוך
גם אני כמוך
באותו הנושא: