9 תשובות
זה הפך להיות טרנדי.. זה עצוב...
חמודה ביותר ושווה צפייה
שואל השאלה:
למה עצוב?
לא אוהב.
לא אהבתי בכלל
שואל השאלה:
אני כבר עוד שנייה מסיים עונה ראשונה @אני קלישאה
שואל השאלה:
באמת השנה יוצא עונה 5?????
שואל השאלה:
זה סדרה טובה אבל אני רק עונה ראשונה
שואל השאלה:
אני לא מאמין שיוצא עונה 5 את יודעת איזה תאריך ?