4 תשובות
אפשר לעשות את זה בנגישות ובקיצורי מילים משהו כזה
נ.ב בלי קשר לכלום אם היתכוונת לעשות את הזה שדופקים פעמיים מאחורה וזה מצלם
אל תעשי את זה.זה גרוע וזה פשוט יעשה לך צילומי מסך מעצמו.
תכנסי להגדרות ואז לכללי ואז מקלדת ואז מלל חילופי ותסירי את זה מקווה שעזרתי❤
שואל השאלה:
לא התכוונתי לנקישות מאחורה אבל עשיתי את זה בעדכון של האייפון וזה כל שניה מצלם לי מסך
באותו הנושא: