3 תשובות
למה שאני אכעס?!
אני הייתי שמחה כ''כ כי אז נעשה את המבחן שיש לי בזום וזה היה נחמד
אני הייתי שמחה כ''כ כי אז נעשה את המבחן שיש לי בזום וזה היה נחמד
לא זה לא אשמתו / אשמתה
באותו הנושא: