התחברות הרשמה

מי שמבין באייפון בבקשה כנסוו בבקשה !!!

מותר באייפון אם אני תמיד על מצב סוללה חלשה שאני מטעינה אחרי שזה עובר את ה80 אחוז זה יהרוס את הסוללה אם אפעיל בכל זאת את הסוללה החלשה עד 90 אחוז כזה ?

עד איזה אחוז כדאי להטעין כדי לשמור על בריאות הסוללה ?
1 בינואר 2021, 14:33
Appleאפלiphoneאייפוןעזרה    
3 תשובות
זה לא יהרוס
א
איידס69
לא יהרוס.
נַעֲרָה שׂוֹרֶדֶת
לא זכה לא יעשה כלום
כ
כוס/ית
באותו הנושא:
יש לי באייפון תמונות חשובות של סבתא שלי זל מי שמבין בבקשה שיענה אני בוכה פה
תעזרו בבקשה כנסוו אתם לא מבינים כמה זה יעזור!
מי שמבין באייפון פליז כנסוו
בבקשה תעזרו כל מי שמבין באייפון
כנסוו בבקשה בבקשה
למי שמבין באייפון בבקשה תעזרוו
השנה יש לי בגרות פנימית במתמטיקה 3 יחל כנסוו בבקשה בבקשה תעזרו לי
תגידו זו רשימת בקשות לגיטימית? כנסוו בבקשה.
בבקשה בבקשה תעזרו דחוף!! במיוחד מי שמבין באייפון!!!
מישהו שמבין באייפון בבקשה זה לוקח שניה
בקשה כנסוו מי שמבין באינסטה