4 תשובות
שואל השאלה:
אין זה לא עובד לי: ( יש לי גלאקסי 1 אולי בגלל זה...
אין זה לא עובד לי: ( יש לי גלאקסי 1 אולי בגלל זה...
אנונימית- השואלת
זה כפתור בית + כיבוי + ווליום -
או כפתור בית + כיבוי זה תלוי בגרסה
או כפתור בית + כיבוי זה תלוי בגרסה
כן,
על הכפתור האמצעי ועל הכפתור בצד הימני... בו זמנית, בהצלחה
על הכפתור האמצעי ועל הכפתור בצד הימני... בו זמנית, בהצלחה
לחיצה על כיבוי+הכפתור של האמצע למספר שניות ועזיבה זה מצלם:)
באותו הנושא: