9 תשובות
עשיתי באולם
לא, הכניסה היחידה שהייתה לי הייתה מהשירותים
לא עשינו באולם קטן שנראה כאילו הוא חזה את הקורונה בגלל כמות האנשים המצומצמת שהיה אפשר שתהיה שם, למרות שבכלל לא רציתי בת מצווה
עשיתי במסעדה עם כמה חברות ומשפחה
אני לא עשיתי אבל ילדה מהכיתה של עשתה, 3000-4000 להשכיר את הוילה
עוד1000 אוכל שטוית וזה
לא חגגתי בת מצווה בצורה מיוחדת
אני עשיתי במקלט
לא חגגתי בת מצווה לול