עשיתי בדיקת קורונה ואני לחוצה כל כך אני לא מצליחה להתרכז בבוחן אתם יכולים להרגיע אותי?
עשיתי בדיקת קורונה אתמול ואמרו שזה יגיע עד כניסת שבת (אני אצל מכבי)... אני שבוע מרגישה כאבי גרון ואתמול התחיל להיות לי טעם מוזר כזה בפה כזה של מתכת אמא שלי איך שהיא שמעה את זה לקחה אותי לבדיקת קורונה ואמרה לי שזה אחד מהסימנים עכשיו אני לחוצה מוות כי גם פגשתי את סבא וסבתא שלי ליפני יומיים ואני לחוצה שיש לי קורונה והדבקתי אותם מה לעשות??? בהתחלה חשבתי שזה אמא שלי והיא סתם מגזימה ואז נזכרתי שלסבא שלי יש בעיות רפואיות וזה הלחיץ אותי עוד יותרר בבקשה תרגיעו אותי (חשוב לציין שאני בישוב כתום וליפני שבוע גילו 2 חולי קורונה בכיתה המקבילה שאיתי בשיעור ספורט!!)
אני לא מצליחה להתרכז במבחן שיש לי וזה מבחן של 30 אחוז