14 תשובות
שואל השאלה:
כן המחיר זה לא הבעיה אני אשמח
שואל השאלה:
כן אציטון וואו נדיר. '-'
ד ר מ ל ו ס פ י.
הכי טובים בעולם
https://havazingboim.co.il/product/קלירסט-סבון-מאזן-clearest/


יש להם עוד מוצרים כמו קרם לחות או קרם מיוחד לפצעים , לא התנסתי בהם עדיין אבל אנע לגמרי מרוצה מהסבון
אנונימית
שואל השאלה:
תודה תודה תודה
בכיף
אנונימית
אם את רוצה זה המשחה לאקנה
לא נסיתי אבל שמעתי שהיא טובה ממש

https://havazingboim.co.il/product/פוריפין-אקסטרקט/
אנונימית
חוץ מהסבון הראשון ששלחתי לך קניתי גם קרם הגנה שיש לו צבע מייקאפ
https://havazingboim.co.il/product/קרם-הגנה-50-spf-עם-דמי-מייקאפ-2/
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה את לא מבינה כמה עזרתת
בכיף ממליצה על הסבון והקרם הגנה ממש

אני רוצה לנסות גם קרם לחות ואת המשחה לאקנה
אנונימית
בקשר לקרם הגנה טעיתי
זה הקישור אליו
https://havazingboim.co.il/product/קרם-הגנה-50-spf-עם-דמי-מייקאפ-2/
אנונימית
אם המחיר בסדר לך אז אני ישלח לך
אנונימית
תקשיבי יש סבון פנים שעזר לי מאוד
אבל הוא עולה 200 שח
אנונימית
אוקיי דקה שולחת
אפשר להשיג אותו אצל קומסאטקאיות מסויימות
את יכולה לבדוק באתר של חווה זילברג או באינסטגרם מלא בנות מפרסמות

דקה שולחת
אנונימית