7 תשובות
אני אישית מבליגה כי זה לא נראה לי קריטי, יש עוד הרבה תרבויות ודתות בעולם ולא אצל כולם נהוג להתנהג כלפי זה כמו שאנחנו מתייחסים לזה.
מצד שני לדעתי לכל סדרה מכל ז'אנר גם אם מצוירת יש התחייבות לוודא שהתכנים שלה לא פוגעניים כלפי אוכלוסיות מסוימות של אנשים.
אלא היפנים והם די סגורים בתוך עצמם כזה ולא לומדים על דברים אחרים אז נראה לי שאני פשוט התעלם מזה
אני אתאיסטית וחסרת דת אז זה לא יעניין אותי ככ
אבל בגלל שאסור להגיד את השם של אלןהים אני מניחה שזה לא ממש בסדר לקרןא ככה לדמות
אני חושבת שאם הם קראו לדמות על שם ה הם היו צריכים לחפש מה השם הזה ואז זה אומר שזה נעשה בכוונה,אז זה כן חוסר כבוד
כן, קצת חוסר כבוד...
בתור דתי זה מעצבן אותי כי אני רוצה לדבר על הדמות ולא יכול! נגיד יקוק (יה..) מבליץ, אי אפשר להגיד את השם שלו כל הזמן צריך להגיד יהווץ נלחם באיציגו, אייזן ורנגי או יקוק נראה גרמני וזה משגע, גם האל בנו גיים נו לייף קרוי על שם ה' שאסור להגיד (טט זה קיצור של..) אז גם שם זה משגע כי אני חולה על הדמות שלו אבל לא יול לדבר עליה, אז אני די שונא את זה
לדעתי לא, הם לא מאמינים ביהדות ולכן הם לא צריכים ללכת לפי הכללים של היהדות לגבי מה מותר ומה אסור להגיד ולכתוב וכו'...
זה יהיה כמו שיאסרו על אנשים לצייר את מוחמד כי זה אסור באסלאם.
אפשר לנסות לכבד אבל יש גבול דק בין כבוד לבין כפיית הדרך שלך על אחרים.
אנונימי