7 תשובות
אני ממש אהבתי את הסדרה הזאת הרבה לפני שהיה כל ההייפ בטיקטוק

וכן זה מעצבן
שואל השאלה:
אני מסכימה איתך פשוט מגיעה לה יותר
אנונימית
כן
את האמת שלא ראיתי את הסדרה הזאת אף פעם אבל כן שמעתי מחברים שלי שראו, אתם לא יכולים להגיד שהסדרה הזאת צריכה לקבל יותר הערכה ואז להתעצבן שהיא מקבלת המון הייפ בטיקטוק. כנל לסדרות אחרות לא רק להמאה
שואל השאלה:
לקבל הערכה מייק טוק זה עצוב כי זה מראה שאנשים עושים כל מה שמראים להם גם עם הם לא רוצים דווקא לא כולם אותו דבר אבל לראות משהו בגלל סרטון של ילד או ילדה זה קצת עצוב
אנונימית
ראיתי שבע פרקים של החרא הזה ואני רוצה להרוג את עצמי על זה
לא מכירה המאה, ולא רוצה להכיר.
השאלה שלי היא- למה אכפת לך?
את אוהבת את הסדרה? אם כן, מה אכפת לך מה אנשים אחרים עושים?