4 תשובות
לא
גם אם נדמה לך שאין ריח רע והן 'נקיות יחסית' - הן לא, וכן יש ריח. לא הייתי יוצאת. זאת היגיינה בסיסית.
אנונימית
מה הבעיה לצחצח שיניים אחותי-
ואי מסכנה איזה בעיות יהיו לך בשיניים בעתיד אם לא תצחצחי
מן הסתם לא הייתי יוצא עם מישהי שלא מצחצחת שיניים זה מן הסתם משהו ממש חשוב
מן הסתם לא הייתי יוצא עם מישהי שלא מצחצחת שיניים זה מן הסתם משהו ממש חשוב
באותו הנושא: