4 תשובות
גם אם נדמה לך שאין ריח רע והן 'נקיות יחסית' - הן לא, וכן יש ריח. לא הייתי יוצאת. זאת היגיינה בסיסית.
אנונימית
מה הבעיה לצחצח שיניים אחותי-
ואי מסכנה איזה בעיות יהיו לך בשיניים בעתיד אם לא תצחצחי
מן הסתם לא הייתי יוצא עם מישהי שלא מצחצחת שיניים זה מן הסתם משהו ממש חשוב