8 תשובות
עבודה...
בייביסטר דוגיסיטר כאלה
מגיל 15 מותר לעבוד באופן חוקי בכל מקום בכל זמן
ומגיל 14 רק בחופשים
לשתף את הידע שלך עם העולם, יעני יוטיוב.
שואל השאלה:
תודה לכולם, ולתשובה של לעבוד ביוטיוב - הייתי עושה את זה אם לא הייתי בנאדם ביישן
אם אתם אוהבים ציורים-תמכרו ציורים
אם אתם גרים בבניין דירות-תנסו לדבר עם וועד הבניין ותשאלו אם אתם יכולים לנקות ולשטוף את הבניין תמורת תשלום
בסוף תקופת הקורונה- לכו לכל מיני חנויות/סופרים/מכולות ותשאלו אם הם צריכים עובדים שיחלקו ברושורים לאנשים (ברושור זה דף פרסומת כזה)
אם יש לכם חבר/קרוב משפחה עם עסק פרטי תשאלו אם הם צריכים עזרה בדברים לוגיסטיים (כמו לסחוב סחורה ממקום למקום)
או עזרה של ספירת מלאי מחסן.

קיצר תהיו יצירתיים ואם אתם צריכים עזרה יותר ספציפית בעניין של רעיונות תפנו אלי בפרטי
^^ את\ה יכול להיות גם עורך זה בסדר, את.ה לא חייב להראות אותך , אתה גם יכול לשים וויס צאנגר
תראי זה לא בדיוק עבודה..אבל זה עדיף מכלום, אני עונה על סקרים ומקבלת על זה כסף, ברור שלא משלמים כמו בעבודה אבל זה בונוס נחמד,אם את רוצה גם תשלחי לי הודעה
איך עונים על סקרים