18 תשובות
כן
יאס
אני והחתולים
לא אני בבידוד
נופ
לא. אבל יש לי חברה ממש טובה ואת לא מאמינה היא יפה בטירוף..
יש לה גוף כמו בקבוק וודקה, היא בגובה של בקבוק וודקה, היא נראית כמו בקבוק וודקה. היא בקבוק וודקה.
וידידה שלה גם הגיעה!!!
היא קוראת לעצמה דמעות אבל הכינוי שנתתי לה הוא "דיכאון".
יש לה גוף כמו בקבוק וודקה, היא בגובה של בקבוק וודקה, היא נראית כמו בקבוק וודקה. היא בקבוק וודקה.
וידידה שלה גם הגיעה!!!
היא קוראת לעצמה דמעות אבל הכינוי שנתתי לה הוא "דיכאון".
לא ולא כזה מעונין
בתכלס כן אבל אני חולה אז זה לא שניפגש או משהו
ואני והחתול שלי
לא
הלוואיי, אבל אין.
~*בכי*~
~*בכי*~
חג נוצרי וכל מי שחוגג אותו לא יהודי, מוזמן להתנצר מצידי.
ב12:00 המישהי שיש לי לסילבסטר הנוצרי היא המזוזה והמשפט החכם "ברוך שלא עשני גוי"
ב12:00 המישהי שיש לי לסילבסטר הנוצרי היא המזוזה והמשפט החכם "ברוך שלא עשני גוי"
אנונימי
לא.
רגע את מתכוונת נובי גוד?
רגע את מתכוונת נובי גוד?
לא כוסעמק אוף נו
הוא סוגר בבסיס
אני הוכלת לאומיגל יאלה מי שיצא יצא
חחח לא
באותו הנושא: