9 תשובות
שואל השאלה:
רגע איך תל אביב?
יש סגר
רגע איך תל אביב?
יש סגר
אנונימית
הולכת לאקס ולחברים שלו לשבת איתם
בבית/:
חחח הולכת לאקס^ אחלה דרך להתחיל שנה.
אנוכי בבית ככל הנראה,עם משפחתי
אנוכי בבית ככל הנראה,עם משפחתי
חסרת חיים כמוך, כנראה שאחגוג עם גלידה ונטפליקס
#חסרי חיים
מסיבה עם חברות
אני נפגש עם חברים במושב
אשכרה אנשים עושים דברים אני פשוט חסרת חיים ההיתי בטוחה שאף אחד לא עושה כלום אוף בא לי לבכות
באותו הנושא: