10 תשובות
לא
אני לא חושבת שזה בסדר כי זה הטבע ואין לנו ברירה
אני לא חושבת שזה בסדר כי זה הטבע ואין לנו ברירה
כן הם לא מבינים וזה ממש הגיוני שיגעלו
אנונימי
אני חושבת שהרבה מזה בא בעיקר בחוסר בהסברים במערכת החינוך ובורות בנושא. במקום שיעור על "מיניות" פעם בשנה היו צריכים לעשות שיעורים קבועים כל שבוע לאורך השנים וככה היו מגדילים את הידע של האנשים בנושא וכך התגובות מהסוג הזה היו פוחתות. ידע הוא כוח.
כן ולא
כן זה דם שיוצא לאישה מהתחת.. כמו שכולנו מגעיל חרא לבן שיוצא להם מהתחת
כן כי גם אני חהכחכל איכסוש
לא זה דבר טבעי לחלוטין אין מה לעשות נגד זה
כנראה שהם ממש תינוקות, אם מישהו יגעל מהמחזור שלי אני אצחק עליו כל החיים
כן, כי יש אנשים שנגעלים מדם
לא.
לא אני בחרתי שירד לי דם מהפ*ט
באמת,אנשים צריכים ללמוד להתבגר(:
לא אני בחרתי שירד לי דם מהפ*ט
באמת,אנשים צריכים ללמוד להתבגר(:
אנונימית
באותו הנושא: