6 תשובות
אין לי חברים אז לא כזה אכפת לי גם ככה לול :)
אנונימית
אני רק אם חברה שלי
שואל השאלה:
כאילו בסגר ,מותר להיפגש בבית של חברה שלי??
כאילו בסגר ,מותר להיפגש בבית של חברה שלי??
אנונימית
שואל השאלה:
אה וואלה?? לא אמרו שיהיה שוטרים גם שיתנו דוחות?
אה וואלה?? לא אמרו שיהיה שוטרים גם שיתנו דוחות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש רוצה להיפגש איתם אבל אני פוחדת שיתנו לנו דוח
אני ממש רוצה להיפגש איתם אבל אני פוחדת שיתנו לנו דוח
אנונימית
לא יתנו לך דוח ואם כן אז תגידי שאת הולכת לעשות הליכה, הם לא יעקבו אחרייך או משהו כזה חחח
באותו הנושא: