7 תשובות
יקרים לי חד משמעית
אני לא כל כך מפחדת מהמוות של עצמי
אני לא כל כך מפחדת מהמוות של עצמי
של היקר לי
של היקר לי
היקר לי
המוות של היקר לי
יקר שלי.
אם אני מתה אני לא סובלת, לעומת זאת, אם יקר מת, זו ההרגשה הכי קשה בעולם.
אם אני מתה אני לא סובלת, לעומת זאת, אם יקר מת, זו ההרגשה הכי קשה בעולם.
היקר לי. כי אני מאבדת אותו
באותו הנושא: