8 תשובות
שקשה להם לבטא מילים קשות וארוכות או לכתוב נראלי
דיסלקציה היא לקות למידה נוירולוגית (מולדת) שקשורה לשפה ולקרוא וכתוב באופן ספציפי. אדם עם אותה רמת משכל ובאותו גיל עם אנשים מסביבו יתקשה לקרוא ולכתוב בצורה תקינה, וזאת הפרעה שלא ממש נעלמת עם הגיל.
מה שכן כל אדם שיש לו שגיאות כתיב הוא לא בהכרח דיסלקטי, אז זה שיש "הרבה כאלה" פה זה פשוט שיש פה הרבה אנשים מכל הגילאים וזה נתון לקרות.
העתקתי את זה מתשובה של "אנג'י שין" על שאלה אחרת
מה שכן כל אדם שיש לו שגיאות כתיב הוא לא בהכרח דיסלקטי, אז זה שיש "הרבה כאלה" פה זה פשוט שיש פה הרבה אנשים מכל הגילאים וזה נתון לקרות.
העתקתי את זה מתשובה של "אנג'י שין" על שאלה אחרת
זה מישהו שיותר קשה לו בדברים מוסיימים זה יכול לדוגמה להתבטא בקושי בהבנת חומרים בבית הספר או בקריאה או אפילו במוטוריקה שזה אומר קושי בלדוגמה להחזיק עיפרון וכאלה דברים.
אני אומרת דוגמאות כי גם כל המשפחה שלי דיסלקטית וגם אני ואצל כל אחד זה מתבטא בדברים שונים
אני אומרת דוגמאות כי גם כל המשפחה שלי דיסלקטית וגם אני ואצל כל אחד זה מתבטא בדברים שונים
לקות למידה
שואל השאלה:
יכול להיות שאני כזאת?
כי לפעמים שאני כותבת מילים אז כול האותיות מסתבכות לי למשל: מבמחן (במבחן) או מטמתיקה במקום מתמטיקה
ועוד כול מיני מילים שכתבתי בצורה לא תקינה
יכול להיות שאני כזאת?
כי לפעמים שאני כותבת מילים אז כול האותיות מסתבכות לי למשל: מבמחן (במבחן) או מטמתיקה במקום מתמטיקה
ועוד כול מיני מילים שכתבתי בצורה לא תקינה
אנונימית
כן את צריכה ללכת לאיבחון ושם כזה בוחנים אותך ואז אומרים לך אם את דיסלקטית או לא ואם את כן את צריכה להביא לבית ספר את הטופס שאומר שאת דיסלקטית ואז את מקבל סוג של "הנחות" במבחנים לדוגמא את יכולה לקבל הקראה
תקשיבו אנשים לא הולכים לאיבחון על דברים כאלה קטנים
וואו זה בהבדל של שנה