10 תשובות
לא כי אני לא עושה שק קמח לאנשים הפעם האחרונה שעשיתי למישהו שק קמח זה היה בכיתה ד ואני מקווה שזה ישאר ככה
אנונימית
מה זה השאלה המוזרה הזאת
אנונימית
כן כי למה לא בעצם
אם אצליח אז בכיף
לא
לא
אנונימית
לא,אבל לא בגלל המשקל
אני פשוט לא יעשה שק קמח לשום גבר.לא משנה מי זה יהיה.
כמובן שאם זה יהיה הבן שלי אז כן אבל לא לחבר שחי
כן
אנונימי