9 תשובות
אני מאוכזבת ממך, אכזבת אותי
דרך אגב מצטערת שאמרו לך את זה אהובה
"הם יראו את הפרצוף האמיתי והמכוער שלך, הם יעזבו ואת תישארי לבד כמו שמגיע לך."

"את סתם מגזימה עם ההתקפי חרדה האלה."

"את צריכה אשפוז, אנורקסית."

"את לא הבת שלי יותר, אני כבר לא מכירה אותך."

"וויתרתי עלייך."
"אתה חסר תועלת"

האמת שלא נעלבתי
כי אני אמרתי לפני כן על משהו שהיא רצתה "זה חסר תועלת" והתחיל דיון "תעשה את זה" ואני "זה חסר תועלת" ואז נפלט לה "אתה חסר תועלת" אבל אני יודע שהיא לא התכוונה לזה
אנונימי
"תפסיקי להידבק אליי"
וואי זה לא כזה נורא אבל בסדר
אנונימית
"זונה"
(היא אחרי זה התנצלה)
לא נעלבתי
אנונימית
באמא שלך
קשה לבחור אחד
בזבוז זרע שכמוך! זה מה שאמרתי לה
אנונימי
''אם הייתי יודעת שזה מה שיצפה לי בעתיד הייתי מעדיפה למות עכשיו''

''תסתכלי על עצמך ותביני למה אין לך חברים''

''לא רזית מספיק''

''תפסיקי להתמרמר כבר''

''את שמנה מידי''

''אנחנו נשלח אותך לפנימייה''

כע אותי זה העליב אני סתם ריגשי
ואני מאוד מצטערת על מה שאמרו לך אני תמיד פה בשבילך 3>