התחברות הרשמה

המורה רשמה לי בפרטי שבפעם הבאה אני אשאל בכיתה ושחבל שאני אצור פערים , מה לענות? צודקת או מה?

31 בדצמבר 2020, 11:25
מורים    
5 תשובות
צודקת(:
ב
ביצה אחת ולשקשק
בסדר
אנונימית
היא צודקת אבל אולי את מתביישת
ת
תרמילית1
תגידי שהיא צודקת ואת תעשי השתדלות
L
Love and Thunder
צודקת אבל אנלא סובל שאומרים את זה
{
{גיסנו}
באותו הנושא:
המורה רשמה לי תודה סקאי(עם אימוגי של פרח)" מה לענות לה?
עשיתי למישהו לייק ואז הוא רשם לי בפרטי פעם הבאה תגיבי סבבה מה לענות על זה?
גם כל פעם כשאתם לא מגיעים לבית הספר המורה שואלת למה בפרטי?
המורה שלי רשמה very nice איזה ציון זה בערך?
המורה שלי רשמה לי אין עלייך מה לרשום לה ?
המורה שלי רשמה לי למה לא נכנסתי לשתי שיעורים כמה פעמים
המורה רשמה לי ככה
המורה רשמה לי בתעודה אפס!!!
למה המורה רשמה לי : " יש " ?
מה זה אומר "נועם הליכותיך" המורה שלי רשמה לי את זה.
אם המורה רשמה לי בתעודה שאני תלמדיה חיננית זה כאילו יפה ?