5 תשובות
אנחנו יהודים מן הסתם שמפלגות חילוניות לא ייצגו את הדת בישראל אז המפלגות הדתיות הוקמו בשביל זה

חוץ מזה זה חלק מבחירות דמוקרטית "התמודדות חופשית"
אין. הסיבה היחידה שיש מפלגות כמו שס ויהדות התורה זה בשביל לחלוב כספים.
דמוקרטיה?
כל אחד יכול להקים כל מפלגה שליבו חפץ בה.
אנונימית
דמוקרטיה?
אנחנו מדינה דמוקרטית ולפיכך לכל אחד יש הזכות להתמודד לבחירות, אם דתיים רוצים ייצוג שלהם בכנסת, יש להם הזכות להתמודד בבחירות.
מה הבעיה?
הם רוצים לייצג את הצד הדתי ובאמת צריך שמישהו יעשה את זה