9 תשובות
כן היא צודקת
ברור שיהיו
כן זו האפוקליפסה שמתקרבת
כן היום ב12 בלילה בול ינחתו זומבים מהחלל החיצון בכדור הארץ
שואל השאלה:
למה להלחיץץ
למה להלחיץץ
אנונימית
אפשר חברה כמוך שמאמינה לכל דבר?
זה לא להלחיץ זה הוכח כבר על ידי חוקרים וכבר רואים אותם באים אלינו מכיוון החלל החיצון
שואל השאלה:
היא לא מאמינה לחייזרים
היא לא מאמינה לחייזרים
אנונימית
כע אמרו בחדשות שיהיו^
באותו הנושא: