2 תשובות
אוקיי אז לחברה שלי זאת שלא מפסיקה לעצבן אותי כל החיים יש יומולדתת אני מאחלת לנו עוד הרבה שנים של מריבות חפלות צחוקים דברים שהם רק שלנו אוהבת אותך ביצ
חחח
משו בסגנון
אני אישית רשמתי לחברה הכי טובה שלי ש:
*שם* היקרה חיים שלי ,
הנה עברה לה עוד שנה ואת כבר בת *גיל*,
מי היה מאמין שתגדלי כל כך מהר,
תשארי כמו שאת ואל תשתני בשביל אף אחד את טובה כמו שאת,
ואני מאחלת לך ש:
מזל טוב עד 120,אושר ועושר, כושר , אהבה , והכי הכי חשוב בריאות, וכל מה שתרצי שיתגשם...
אוהבת מלאא,
*את השם שלך*