6 תשובות
יאפ
זה לא באמת להיות נואש כל בן אדם צריך תשומת לב גם אתה זה צורך בסיסי שיש לכולם
כן ברור חח,לא בקטע נואש אבל
שואל השאלה:
חחח ח זה כן להיות נואש. אני לא מדברת על הצורך הבסיסי לחברה אחי אני מדברת על ההתמכרות של אנשים ללייקים ולכל פיפס שיוצא אליהם.

אנשים הולכים רחוק בשביל החרא הזה
אנונימית
כן כי תשומת לב זה ממכר