14 תשובות
לא. זה טעים חחח
נופ...אם זה טעים לך אז הכל טוב
לא, אין לזה גיל
מה לא למה שזה יהיה נורא
אני אוכל גם ואני בן 13 יאו
אחד המעדנים זאת לא בושה
לא זה בסדר גמור
לא,
זה פשוט טעים לך
שיהיה לך המשך יום נעים

שמחתי לעזור*
אני בת 17 ועדיין שותה באדי עם קש
לא זה מושלם תמשיכי
שואל השאלה:
^חחחחחחחחחחח
אנונימית
זה אוכל
כל עוד את לא אוכלת סימילאק הכל טוב אחותי
אין לך מה להתבייש בזה זה בסדר, אף אחד לא קבע שזה לתינוקות אחותי תאכלי מה שאת אוהבת :)))
לא מה פתאום