11 תשובות
חסרת דת לדעתי
אז מה יכול להיות?
ישות עליונה?
מי יצר אותה?
ישות עליונה?
מי יצר אותה?
אז את כן אתאיסטית
אם את לא מאמינה באלוהים וחושבת שהעולם נוצר במפץ הגדול ועושה מה שבא לך אוכלת לא כשר , כיפור לא צמה, מדליקה אש בשבת אז את אתאיסטית... אם את חושבת שיש בורא לעולם ולא עושה את על הדברים כמו אכילת בשר, לשמור שבת , קידוש ועוד.. אז את חילונית
שואל השאלה:
לא אל ספציפי, אבל גם לא לא בה
אני פשוט מאמינה שמשהו כן יצר (לא המפץ הגדול או שכן המפץ הגדול אבל משהו יצר את המפץ אם זה הגיוני) אבל אני לא מאמינה שזה ספציפית ה(או לפחות ה שמתואר בתנך וכל זה) או במישהו אחר
לא אל ספציפי, אבל גם לא לא בה
אני פשוט מאמינה שמשהו כן יצר (לא המפץ הגדול או שכן המפץ הגדול אבל משהו יצר את המפץ אם זה הגיוני) אבל אני לא מאמינה שזה ספציפית ה(או לפחות ה שמתואר בתנך וכל זה) או במישהו אחר
אנונימית
שואל השאלה:
לאותו אחד שכתב על דאיזם, זה האמת מסתדר לי בראש אז תודה אני מניחה
לאותו אחד שכתב על דאיזם, זה האמת מסתדר לי בראש אז תודה אני מניחה
אנונימית
שואל השאלה:
אגאוניסטית זה כזאת שלא יודעת אם העולם נברא על ידי ישות עליונה או מפץ גדול אבל זה לא רלוונטי לך ?
או שאני מתבלבלת פה עם משהו אחר
אגאוניסטית זה כזאת שלא יודעת אם העולם נברא על ידי ישות עליונה או מפץ גדול אבל זה לא רלוונטי לך ?
או שאני מתבלבלת פה עם משהו אחר
אנונימית
זה משנה? אני מוצא את ההגדרות האלה כמחייבות לא נוחות וסתם מעיקות באופן כללי
את לא חייבת להגדיר את עצמך יו נואו, תאמיני במה שאת רוצה, את לא חייבת הסברים לאף אחד.
גם אני כזו אגב
גם אני כזו אגב
גם אני ככה אבל אני מאמין שיש ישות טכנולוגית ששומרת על כדור הארץ
אז את מאמינה בדת אחרת או משהו
באותו הנושא: