13 תשובות
אני אוהבת את השם שלי(:
אמ אם אתה לא אוהב תשם שלך פשוט תשנה אותו..
כליל, זה שם מהמם
שואל השאלה:
גם אני אוהב את שלי אבל עדיין אין לך שם אחר סתם ככה
שואל השאלה:
אני אוהב תשם שלי
נועם יש לי שם מעפן
נועה כי זה שם חרוש כזה ובאלי משום מה
אנונימית
אני אוהבת את השם שלי, אבל הייתי שמחה לשם אולי אוראל. להרגיש יותר קרובה להשם :)
אם היה לי שם שני הייתי רוצה שהוא יהיה איה
ליהי, אני פשוט אובססיבית לשם הזה ביי
מאי, זה שם מושלם לדעתי. אבל שמעתי את הסיפור על השם שלי ואני בחיים לא אשנה את השם שלי.
אני אוהבת את השם שלי כי הוא קליט לפיקל כמו פיקל ריק אבל נראלי שהייתי משנה לשם מוזר כזה שיתאים לי
אביב זה מהמם לדעתי