13 תשובות
כל מה שרשמו למעלה לא נכון, אני לא חושב שיש דמות בוואן פיס שבקרב תנצח את נארוטו אבל יכול להיות שלקראת סוף הסדרה כמה דמויות יוכלו לתת פייט לנארוטו בצורת base שלו
מה מה שרשמת על לוגיה תלוי אם האקי=צאקרה וגם מה שרשמת על לראות את העתיד זה לא ישפיע כל כך הרבה כי תזכור שאם היריב מהיר יותר ממך בכל כך הרבה אז ההאקי תצפית לא תעזור
האקי אבל זה לא צאקרה, זה כמו שצאררה זה לא פרי שטן וצאקרה זה לא נן וצאקרה זה לא קי, זה פשוט פאוור סיסטם אחר
ומהירות לא כזו משנה כי אם אני יודע שאתה עומד לעשות את זה אני אתחמק כמה שניות לפני שתתחיל אפילו וכו וכו
ומהירות לא כזו משנה כי אם אני יודע שאתה עומד לעשות את זה אני אתחמק כמה שניות לפני שתתחיל אפילו וכו וכו
תראה עוד פעם לופי נגד קאטאקורי, היו שם מתקפות שקאטאקורי לא הצליח להתחמק מהם אז תחשוב שאם נארוטו יצליח להביא לו מכה הוא לא יקום....
כל מה שקאטא לא הצליח להתחמק ממנו היה בגלל שהוא השתמש בבוסושוקו החזק יוצר וזה עייף אותו-ובמקביל לופי שבר לו את הבית מוצי וכולם ראו לו את הפה וזה ערער את השלווה שלו, ובנוסף לכל זה לופי גם חטף את ברולה שהיא האחות האהובה עליו, אם קאטאקורי היה רגוע לאורך הקרב הוא ככל הנראה היה מנצח בלי שריטה
מה הקשר למה שרשמתי? לא דיברתי על מי היה אמור לנצח בקרב בינהם והראו בקרב שכשלופי היה מהיר מדי בשביל קאטאקורי הוא העדיף לחסום עם הקשחה ואם נארוטו היה מביא את המכה או מצליח לתקוף אותו עם ראסנגאן קאטאקורי לא היה קם....
מה הקשר? שאתה אמרת שלופי הצליח לפגוע בו לכן המנטרה שלו לא רלוונטית לקרב עם נארוטו אז אני אמרתי שהפגיעה בו לא הייתה בגלל שהמנטרה של קאטא חלשה אלא בגלל שהיא נחלשת כשהוא לא רגוע ובעיקרון הוא יכל לעמוד במהירות של לופי והרבה יותר אם הוא היה נשאר רגוע לאורך הקרב
טוב אז הבהרה אם לא הבנת אני מדבר על סוף הקרב הוא היה רגוע שם לגמרי
בסוף הקרב היה רגוע? הבן אדם היה כמעט משוגע שם, אולי בסוף הסופי כשהוא נפל
נו אם הוא לא היה רגוע הוא לא היה יכול להשתמש בכלל במנטרה בסוף הקרב והוא השתמש בזה אתה פשוט מפרשן את זה בדרך שלך עכשיו....
זה לא פרשון זה ליטרלי נאמר.. בסוף הקרב הוא לא השתמש
icecreambb תקשיב hodi צודק אתה בבירור לא ראית את הקרב או לפחות את הסוף של הקרב תראה עוד הפעם ותבין שאתה טועה וגם תקרא את פרק 1001 אני לא ארחיב בשביל לא לעשות ספויילרים
אנונימי
טוקי, קאטאקורי/לופי וכל מי שיכול לצפות את העתיד, ביג מאם יש מצב (תלוי אם היא יכולה להחיות את האנטי חומר שנארוטו משתמש בסייג מוד), אממ תכלס? כל משתמש לוגיה.. כי נארוטו לא יכול לפגוע בהם