10 תשובות
אולי את תשלחי לו הודעה?
חשבת על זה?
אנונימית
שואל השאלה:
ב12, 2021 כבר נכנסת.

יאו לא חשבתי על זה! פתרת לי את כל הבעיות אלוהים אנונימית!!!
-_-
הסיטואציה מסובכת.
אנונימית
שואל השאלה:
אני אדם אופטימי שמאמין באנשים.
סתם אתה כנראה צודק אבל זה מגניב לעשות שטות כזו לכבוד 2021 ולהרגיש אשכרה שנה חדשה.
ואני גם מקווה שהוא יחזור אבל לא יכולה לחכות יותר מדי... :(
אנונימית
שואל השאלה:
בעככס:
גם אם הוא שולח אחרי 12 שנה טובה וכאלה לסנן ולא להתפתות!
אני מרגישה ששלי יעשה את זה,יש לו קטע לאחל ברכות בזמנים מסוימים
אנונימית
שואל השאלה:
דובר מניסיון?
אנונימית
רעיון מקסים לקחתי לעצמי גם d:
למה את לא שולחת לו ?
אנונימי
להתחיל שירות לאומי מחוץ לבית
לשמור על הבריאות
להכיר חברים חדשים ולשמור על אלה שיש לי
לשפר את האופי שלי שזה בעיקר לעבוד על הביטחון שלי ולנסות להיות בן אדם טוב
וליהנות מהחיים
שואל השאלה:
אומייגאד אומייגאדד
חברים,נחשו מתי הוא שלח לי הודעה,דקה אחרי הדד ליין^.(לפני 10 דקות)
לא ברור מה קורה איתנו וזה מסובך וקיצר הוא שלח ואיחל לי נובי גוד שמח ואמר לי שאני יפהפייה שיט נו.
מחקתי את השיחה איתו,והמספר...הוא איחר את המועד :(
לעזעזל דקה חברים,דקה.
אנונימית
שואל השאלה:
לאא בדקתי בצילום מסך ששלחתי לחברות והודעה אחת הוא שלח ב23:59
מחקתי מהר מדיי
חחח אני ככ עלובה, טוב שמחקתי.
אנונימית