אני ממש ממש עצבנית על חברות שלי ואני לא יודעת מה לעשות מחר!!עזרה
היום בבוקר חברה טובה שלי התקשרה אליי ואמרה לי בואי איתי לקנות מצית בחנות של אבא שלך (יש לאבא שלי פיצוציה) וצחקה כזה (היא חברה של צחוקים וכאלה) אז צחקתי איתה גם ואמרתי לה אני עכשיו באה (אני גרה בשכונה רחוקה מכל החברות שלי) אין לי בעיה ללכת לחברות כאילו יש לי אוטובוס שקרוב לבית שלי שנוסע עד לשם אבל אני לא סתם אבוא בשביל לקנות מצית וגם לא לקחתי אותה ברצינות כי זה היה צחוקים כאלה ועכשיו הן שלחו לקבוצה של החברות(5 בנות) תמונה של כולן והקלטות שהו צוחקות וזה עכשיו אני עצבנית על זה ש: א.הם לא אמרו לי שהן הולכות כולן ונפגשות ב.כאילו הן ממש הסתירו שהן תכננו להיפגש דיברו בפרטי ולא בקבוצה ומחר זה הקפסולה שלי לומדת ואני איתן באותו כיתה ועכשיו לשאלה: הכעס שלי מוצדק? מה לעשות מחר? (אין לי ממש חברות בקפסולה הזאת חוץ מהן) ומה לעשות בהמשך? תודה למי שקרא❤❤❤