7 תשובות
אני לא מהקהילה הגאה אבל לך על זה
תעשה מה שטוב לך
תעשה מה שטוב לך
בכל ניתוח יש סיכון, אבל אני בטוחה שאת תאהבי את זה ואם את רוצה וזה יגרום לך להרגיש יותר נוח עם עצמך והגוף שלך, תעשי.
אף אחת לא באה וישר עושה ניתוח תחתון, בדרך כלל מתחילות עם בלוקרים ואז הורמונים ורק אחרי כמות זמן שזה יציב אפשר להתחיל לחשוב על ניתוחים. אז יש לך זמן להחלטה הזאת, זאת החלטה גדולה. אגב יש גם המון טרנסיות שבכלל לא עושות ניתוח תחתון וזה לגמרי בסדר.
אני לא קשורה לקהילה הגאה אבל אני מאמינה שאם זה מה שיעשה לך טוב ואת מרגישה עם ההליך הזה בנוח אז כן לכי על זה.
אני לא יודעת לגבי הסיכונים, אבל אני מאמינה שבכל ניתוח יש סיכון כלשהו. אני לא מבינה ממש בנושא אבל אולי כדאי לחפש בגוגל ולהתייעץ עם אנשים כמו שעשית כאן בסטיפס (:
אני לא יודעת לגבי הסיכונים, אבל אני מאמינה שבכל ניתוח יש סיכון כלשהו. אני לא מבינה ממש בנושא אבל אולי כדאי לחפש בגוגל ולהתייעץ עם אנשים כמו שעשית כאן בסטיפס (:
שואל השאלה:
לוקילי, אבל זה סיכון גדול? קטן? באינטרנט יש מלא כתבות למה מותר לעשות אבל לא מדברים הרבה על בעיות אם יש כאלה...
"מקסי אהובי", אני יודעת, אבל אני לא לוקחת הורמונים וכאלה אם אני לא עושה ניתוח, ואני גם לא מכירה את הפרטים והסיכונים ואני לא מתייעצת עם רופא עדיין כי אני קודם בודקת בחוץ.
תודה ❤
לוקילי, אבל זה סיכון גדול? קטן? באינטרנט יש מלא כתבות למה מותר לעשות אבל לא מדברים הרבה על בעיות אם יש כאלה...
"מקסי אהובי", אני יודעת, אבל אני לא לוקחת הורמונים וכאלה אם אני לא עושה ניתוח, ואני גם לא מכירה את הפרטים והסיכונים ואני לא מתייעצת עם רופא עדיין כי אני קודם בודקת בחוץ.
תודה ❤
אנונימי
לומר את האמת, אין לי מושג אם הסיכון הוא גדול או קטן, יש פה מלא אנשים מהקהילה הטרנסית ואני ממליצה לך לדבר איתם בפרטי, אולי הם יוכלו לעזור לך בזה ובעוד מלא דברים שאת צריכה עזרה בנושא הזה.
אני גם בערך במצבך כרגע, מוזמנת לפנות אליי לכל דבר שאת צריכה :)