3 תשובות
זה כנראה בגלל שהאמא מזרחית והאבא אשכנזי
חצי חצי כנראה או אפילו רבע יש לי חברה חצי טריפולטאית רבע מרוקאית שחומה ועצבנית ועם אאוכל של העדה והכל שם משפחה רובינשטיין סבא רבא או משהו
זה מוזר אחושולינג חחח
באותו הנושא: