4 תשובות
זה בסדר
זה מעצבן שמנסים להכניס בן אדם לדיכאון בכוח
זה מעצבן שמנסים להכניס בן אדם לדיכאון בכוח
תקשיב, אני ממש ממש מבינה אותך.
זה ממש עצוב שיש דברים כאלה אבל יש אנשים יותר רגישים וזה נורמלי שקשה להסתכל במיוחד שזה דברים כאלה מזעזעים..
אמא שלי אמרה שהיא רואה את זה זה ממש עושה לה לכמה ימים הרגשה רעה כי גם זה ממש עצוב שיש דברים כאלה אבל בלי קשר זה מראות לפעמים ממש קשים ולדעתי בכלל לא צריכים להראות את זה סתם כפרסומת כי זה פוגע באנשים שרגישים לדברים כאלה, זה נכון שזה נורא שיש כאלה שיש להם את זה אבל יכולים לשים פרסומת יותר נגישה לאנשים ולא משהו שיהיה מפחיד להסתכל על זה כי לפי מה שאני חושבת זה לא עושה רצון לתרום למרות שזה אמור להיכנס יותר חזק ללב, אלא פשוט ישר שרואים את זה מדלגים..
זה בסדר גמור שאתה מרגיש את זה ואתה לא היחיד❤
זה ממש עצוב שיש דברים כאלה אבל יש אנשים יותר רגישים וזה נורמלי שקשה להסתכל במיוחד שזה דברים כאלה מזעזעים..
אמא שלי אמרה שהיא רואה את זה זה ממש עושה לה לכמה ימים הרגשה רעה כי גם זה ממש עצוב שיש דברים כאלה אבל בלי קשר זה מראות לפעמים ממש קשים ולדעתי בכלל לא צריכים להראות את זה סתם כפרסומת כי זה פוגע באנשים שרגישים לדברים כאלה, זה נכון שזה נורא שיש כאלה שיש להם את זה אבל יכולים לשים פרסומת יותר נגישה לאנשים ולא משהו שיהיה מפחיד להסתכל על זה כי לפי מה שאני חושבת זה לא עושה רצון לתרום למרות שזה אמור להיכנס יותר חזק ללב, אלא פשוט ישר שרואים את זה מדלגים..
זה בסדר גמור שאתה מרגיש את זה ואתה לא היחיד❤
כן גם לי זה ממש קשה
אבל הם עושים את זה כדי שיגיע לכמה ויותר אנשים אז מדלגים..
מבינה אותך והגיוני שאתה חושב ככה
אבל הם עושים את זה כדי שיגיע לכמה ויותר אנשים אז מדלגים..
מבינה אותך והגיוני שאתה חושב ככה
מרגישה ממש כמוך, גם לי זה עושה הרגשה רעה