3 תשובות
פלואור, הוא היסוד שמושך הכי הרבה אלקטרונים בטבע.
כי יש לו מעט רמות אנרגיה באופן יחסי, אבל הרבה מאוד אלקטרונים ביחס לזה.
כי יש לו מעט רמות אנרגיה באופן יחסי, אבל הרבה מאוד אלקטרונים ביחס לזה.
שואל השאלה:
רגע זה התשובה הראשונה או השלישית?
רגע זה התשובה הראשונה או השלישית?
אנונימית
שלישית.
באותו הנושא: