4 תשובות
כן תגידי לה על זה. תגידי שחברי הקבוצה שלך לא עובדים (או גם לא רוצים להציג פשוט) ושקשה לך לבד, אז את רוצה לעשות לבד או לא להציג בכלל.
תגידי לי שאת מובכת (::
וואו קרה לי גם כן השנה פשוט התגברתי על זה כי אין בדיוק ברירה זה נראלי חובה
תגידי שאת מובכת מזה(: