5 תשובות
תדעי שזה לא כזה משמעותי הכל עובר אין לך ממה להלחץ
זה קרה לי יותר מידי פעמים
לעבור בית ספר
סתם פשוט תזכרי שהם ישכחו את הז יחסית מהר
תלוי מה עשית~
אני בטוחה שהם רואים את זה בתור משהו הרבה פחות מביך ממך ושהם לא מייחסים לזה ממש חשיבות
דוגרי? לאף אחד שם לא אכפת ממך, לא בקטע כזה, בקטע שאת אף אחד שם לא מעניין הפדיחות שעשית. הם אחריי חמש דקות ואפילו פחות שכחו אם הם בכלל מחשיבים את זה כ"פאדיחה"