8 תשובות
שואל השאלה:
גילתי אליו דברים
אנונימית
אוף אני מנסה להזכר באיזה סדרה היה מקרה דומה שמישהו יעזור לי..
או ברוקלין 99 או איך פגשתי את אמא
וכדי שלא ימחקו אני אומר - די רעה
^ תודה!
שואל השאלה:
למה עשיצי את זה
גילתי בסמן שהיינו ביחד הוא היה בקטע עם מישהי ואז נפרד ממני
ואז לא הלך ביניהם
חזר לי
ולא ידעתי מזה כלום כלום
ואז חזרנו הכל טוב ויפה מחטטת לו בטלפון מגלה את זה
וגם עזבו את זה שראיתי שהוא דיבר עם בנות באינסטה

מרגישה חרא עם עצמי שעשיתי את זה היום
אבל הוא ידע את זה שזה נגמר
אנונימית
חח אאוץ מגיע לו האמת
ממש רעה
לא כיף לשמוע את זה אבל... מאוד.
למה שתעשי לו את זה