למרות ששמתי במטען ב4 אחוז אבל אולי לא חיברתי את המטען טוב לא כזה שמתי לב לא משנה בקיצור עכשיו זה מראה לי כשאני מנסה להדליק(זה במטען) סימן של הכבל החשמל הזה והאייקון של הסוללה ריקה נכבה ונדלק, זה אומר שזה נטען נכון? אם זה לא היה מטעין זה היה אמור להראות רק את הסוללה אדומה ריקה נכון? זה פעם ראשונה שנגמרת לו הסוללה לגמרי מאז שקניתי אותו(לפני שבוע בערך) אז אם אני זוכרת נכון אמור לקחת לו קצת זמן להידלק נכון?