3 תשובות
cnrl+x - לגזור (להעתיק וגם למחוק ביחד)
cntrl+c- להעתיק
cntrl+v - להדביק
windows +shift+ s - לצלם מסך
shift+tab- לעבור בין חלונות
יש עוד הרבה אבל אלה הקיצורים שאני משתמש בהם הכי הרבה, את יכולה למצוא עוד באינטרנט
העתק control c
הדבק control v
אנדו control z
חיפוש מילה/משפט בתוך טקסט control f
שמירת קובץ control s
ctrl c העתק
ctrl v הדבק
ctrl a בחר הכל
ctrl z undo
ctrl y redo