4 תשובות
על האש עם חברים
אין מה לעשות
אני חוגגת ב12.1 גם יומולדת 13 ואני לא עושה כלום :/
אני חוגגת ב12.1 גם יומולדת 13 ואני לא עושה כלום :/
אין מה לעשות יש סגר תדחה את זה למשהו עם חברים
ומזל טובב
ומזל טובב
אין כל כל איך. יש סגר,אבל אני חושבת שאפשר להיפגש עם כמה חברים
באותו הנושא: