תשובה אחת
כי בדרך כלל אנשים ששולחים את הרכב שלהם לסוכנות לא מנסים בכלל למכור בעצמם, וזה אומר שהם יודעים שהם מרוויחים פחות. למה? כנראה הרכב עבר תאונה קשה וכו' וכבר קשה למכור, אז יותר משתלם לשלוח לסוכנות רכבים ולא להתברבר.

בשורה התחתונה אנשים שמוכרים לסוכנות מקבלים פחות ממכירה רגילה של יד שנייה, אבל כמו שאמרתי יש לזה סיבה.