8 תשובות
אני לא חושבת.
זה בגידה להתחיל עם מישהי בזמן יחסים.
זה בגידה להתחיל עם מישהי בזמן יחסים.
להתחיל עם בנות אחרות בזמן שהוא במערכת יחסים? אה תגידי *בוגד* פשוט.. לא הייתי סולחת
אנונימית
ממש לא
^אתה חי בסרט נשמה
אנונימית
^בהצלחה לך להחזיק בזוגיות
אנונימית
ממש לא. זה סוג של בגידה ..
את בת 13?
כנראה זה משחק בשבילך גם....
זוגיות זה לא משחק ...מי שמתחיל עם בנות אחרות בזמן שהוא נמצא בזוגיות הוא לא גבר שמכבד אותך תחתכי.
כנראה זה משחק בשבילך גם....
זוגיות זה לא משחק ...מי שמתחיל עם בנות אחרות בזמן שהוא נמצא בזוגיות הוא לא גבר שמכבד אותך תחתכי.
באותו הנושא: