4 תשובות
סתם כאילו כי זה סטייל דיבור כזה.
למה אתם פוסלים אנשים על סטייל דיבור חחח
הם חושבים שזה מגניב.
שגיאות* חחח
וכותבים משו כי זה מקצר כאילו כן זה לא הרבה זמן להוסיף ה' אבל זה פשוט יותר נוח לא יודעת למה
סתם כדי לקצר כמו שכותבים אינלי במקום אין לי וכו...