8 תשובות
לא, עכשיו זה רק ההתחלה
כןן וזה מעצבן.
כן, גם אצלי בעיר כמעט ולא יורד, אינני יודע למה, נחכה לינואר, אולי יפתיע.
כן וקפוא לי
התחממות גלובלית
אמור אבל זה לא קורה:(
חחח בדיוק מה שאמרתי היום כשחזרתי הביתה הבית ספר
אנחנו בישראל למה ציפית?
באותו הנושא: