6 תשובות
זה בסדר אבל את צריכה להשאר בבידוד
בשביל לצאת מבידוד את צריכה לקבל הודעה ממשרד הבריאות או מפיקוד העורף
את צריכה עדיין להיות בבידוד...
את צריכה לחכות נשמה
תחזרי לשגרה מאמי הכל טוב
כדי לקצר בידוד צריך חעשות שתי בדיקות בהפרש של כמה ימים וששתיהן יצאו שליליות ואז הבידוד אמור להתקצר משבועיים לעשרה ימים לדעתי אבל אני לא בטוחה עדיף לך להתקשר למשרד הבריאות
באותו הנושא: