3 תשובות
זה שהוא מדבר אלייך ככה זה ממש לא סבבה, וצריך לטפל בזה
אבל זה ששברת לו את הטלפון זה מטומטם ותצטרכי לשאת בתוצאות
תתוודי בפני היועצת או עם מישהו בבית ספר שכן אפשר לדבר איתו (מבוגר) ותדברי איתה על זה
תסתירי
מקסימום יגלו ותגידי למה פחדת
זה די מגיע לו למניאק
גם את יכולה לתבוע אותו על זה שהוא הקניט אותך ולצאת עם עשרות אלפי שקלים