10 תשובות
ללכת לחברים או לסבתא..
בת כמה את?
בת כמה את?
אם אין לך כסף או שאת קטנה מידי בשביל לשכור דירה אז תלכי לפנימייה ותנסי לפנות לרווחה
אם את רוצה תבואי לדבר איתי בפרטי אני גם עוברת משהו כזה ומחפשת עכשיו איפה לגור
לקנות מצנח
שואל השאלה:
17 ואין לי כסף. ואני לא יכולה להיות הרבה אצל חברות
אנונימית
בואי לפרטי אנסה לעזור לך
ללכת לחברה/סבתא/סבא אם אין לשירות הרווחה
למה הם העיפו אותך מהבית ? חברים או קרובי משפחה
לך למשטרה , לרווחה ,לחברה ,לסבתא ,לקרוב משפחה.
לך תמצא עבודה ותשכור בית אם אתה בן 17 תשכור בית תעבוד ותלמד עד שיגיע הגיוס.....
יקירה,
שומעת בין מילותייך את חוסר האונים.. אומנם לא שיתפת מעבר אך משערת שאת אולי מרגישה נבגדת ופגועה.. ההורים שלך שאמורים להיות המקום הבטוח והמוגן אינם שם עבורך.. ואפילו הם שהחליטו להעיף אותך מביתך.. משערת כמה הכול נראה אבוד וחסר סיכוי..
יקירה, אינני יודעת את מלוא הסיפור של מה שקרה.. אך ההתמודדות עם זה לבד נשמע לי כמו משא כבד מידי.. אם תרצי תוכלי אולי לנסות ולפנות ליתד, תוכנית לאומית לצעירים במצבי סיכון https://www.yated.org/.. הם יוכלו לנסות ולהושיט יד..
בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וארצה להזמין אותך אלינו.. לצ'אט אנונימי שאנו מפעילים בו תוכלי לשוחח עם אחד המתנדבים שלנו, באופן אנונימי.. במקום מכיל ומקבל..
מוזמנת כעת או בכל רגע בו תרגישי צורך..
שלך,
מתנדבת סה"ר.