התחברות
הרשמה
בנות בנות 12 מה הגובה שלכם?
שלי זה מטר 52 ואני רוצה לדעת אם אני גבוהה מדי כי אני בין הגבוהות בכיתה למרות שהרוב כבר עושות 13..
29 בדצמבר 2020, 13:43
גיל
12
2 תשובות
1.50
אנונימית
אני בת 13 חגגתי לא ממזמן..
אבל אני בערך מטר 55
ע
עייפה תמיד
באותו הנושא:
מה הגובה שלכם בנות? מה הגיל
היי בנות מה הגובה והגיל שלכם?
את בנים או בנות ומה הגובה שלכם?
בנות ובנים, כמה אתם/ן שוקלים/ות, מה הגובה שלכם/ן ובני/ות כמה אתם/ן?
בנות, כמה שקלתם ומה היה הגובה שלכם בגיל 13-14?
בנות ובנים מה הגובה שלכם והגיל
בנות מה הגובה האידיאלי שהייתם רוצים שהגבר שלכם יהיה ומה הגובה שלכן?
בנים/בנות מה הגובה שלכם ובאיזה גובה תרצו שהחבר/ה שלכם יהיו?
מה הגיל והגובה שלכם ומה הגובה שהייתם רוצים לבן/בת הזוג שלכם?
בנות , מה הגובה שלכם ? ומה הגיל שלכן?
בנות מה הגובה שלכם? עדיף לא מאנונימי